Díszkertész ágazat »»

A díszkertész- ágazat a dísznövény-termesztők valamint a díszkertészeti és zöldfelületi szolgáltatást végzők ágazata.  Mind a termékek, mind a szolgáltatások közszükségletet elégítenek ki.
Legfrissebb bejegyzések:
2017-06-15
Szaporítóanyag és Fajtabemutató | részletek
Szeretettel várjuk a Flora Hungaria Nagybani Virágpiac területén immár hetedik alkalommal megrendezésre kerülő Szaporítóanyag- és Fajtabemutatóra, melyet ebben az évben háttéripari kisérőrendezvény...
2017-06-11
Dísznövénykiállítások Erdélyben | részletek
Székelyudvarhely és Kézdivásárhely után Marosvásárhely is becsatlakozott a népszerű tavaszi dísznövény-kiállításnak helyszínt adók körébe. A Sapientia Erdélyi Magyar Tudományegyetem Marosvásárhelyi...
2017-06-11
A zöldfelület-gazdálkodás jövője | részletek
A NAK Országos Kertészeti Osztály Dísznövény Alosztálya legutóbbi ülésén (2017. május 17-én.), melyet a FŐKERT Nonprofit Zrt-vel közösen szervezett a Margitszigeten, a zöldfelület gazdálkodás...

Agrármarketing stratégia

Új, hároméves agrármarketing-stratégiát dolgozott ki a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Centruma. Ennek keretében elkészült a Közösségi Agrármarketing Kódex tervezete, amelynek szakmai egyeztetése, a termékpályákat képviselő szakmai szervezetekkel – beleértve a Magyar Díszkertészek Szövetségét is-, termelői csoportokkal a közelmúltban megkezdődött.
A partnerekkel való együttműködés célja: a hatékonyabb közösségi agrármarketing kidolgozása; a korszerű marketing eszközök és módszerek eredményes alkalmazása; a kis-és közepes agrár-, és élelmiszeripari vállalkozások piacra jutásának az elősegítése; a magyar földben és kiváló éghajlati adottságok mellett nevelkedett, tradicionális termesztési tapasztalatok felhasználásával előállított magyar termékek hazai és külföldi fogyasztásának  bővítése; fontos termékek megismertetése; a turisztikai marketing és az agrármarketing összehangolása; bizalom építés a hazai termékek valamint Magyarország iránt külföldön és belföldön; termékpályák népszerűsítése, szezonálisan időzített „év terméke” kampánnyal.
Kódex tervezetét megvitató első megbeszélésen, Orlóci László megjegyezte a Magyar Díszkertészek Szövetségének kialakult marketing elképzelése van a jövőt illetően, ám megvalósításához nélkülözhetetlen lépésekre és támogatásra van szüksége.
A kódex tervezettel kapcsolatos őszig tartó konzultációs sorozat feladata lesz kidolgozni a szakmai szervezetek és az érintett állami szféra közös érdekminimumát az agrármarketinggel kapcsolatban.

Ajánlja a cikket ismerősének | Nyomtatható verzió | Cikk tetejére

Az oldalon szereplő információk, képek és publikációk szerzői jogvédelem alatt állnak.
Minimum felbontás: 1024 x 768 | Grafika és kivitelezés: Civertan Grafikai Stúdió