Díszkertész ágazat »»

A díszkertész- ágazat a dísznövény-termesztők valamint a díszkertészeti és zöldfelületi szolgáltatást végzők ágazata.  Mind a termékek, mind a szolgáltatások közszükségletet elégítenek ki.
Legfrissebb bejegyzések:
2017-06-30
Nemesítők Világszervezete a Flora Hungaria Nagybani Virágpiacon | részletek
 A FLEUROSELECT és a Flora Hungaria Nagybani Virágpiac szeretettel meghívja ÖNT a dísznövény-nemesítői, és forgalmazói tanácskozásra. Meghívó letölthető: itt...
2017-06-30
A Márk rózsák mecénása | részletek
A megújult Budatétényi Rózsakert megnyitó ünnepségének délutánján került sor a „II. Rózsa- és galagonya konferencia a Kárpát-medencében” című szakmai programra.  A rendezvény részt...
2017-06-15
Szaporítóanyag és Fajtabemutató | részletek
Szeretettel várjuk a Flora Hungaria Nagybani Virágpiac területén immár hetedik alkalommal megrendezésre kerülő Szaporítóanyag- és Fajtabemutatóra, melyet ebben az évben háttéripari kisérőrendezvény...

700 millió forint kampányokra

A Magyar Tudományos Akadémián közelmúltban rendezett Közösségi Agrármarketing Konferencián Lipcsey György ismertette az Agrármarketing Vezérigazgatóság következő három évre (2016-2018) szóló marketingtervét. Elmondta az Agrármarketing Kódexet aláíró szakmai szervezetek marketing tevékenység iránti igényét konzultáció során mérték föl, annak érdekében, hogy piacra jutásuk erőteljesebb legyen, és termékeik nagyobb népszerűségre tehessenek szert a jövőben.
Az új Nemzeti Agrármarketing Program (NAP) is ennek eredményeként született meg. További feladatuk a döntéshozók elé tárni az adott területek fontosságát, a többlet forrás és együttműködés szükségességének indokát. A programtervezetet az illetékes minisztériumok véleményezik majd, ez után fogadhatják el az ernyőkampány jellegű, konkrétan végrehajtható, egymásra épülő folyamatos feladatokat tartalmazó koncepciót.
Előadásában Lipcsey György hangsúlyozta, hatékony marketing tevékenységet megfelelő kutatás, tervezés nélkül nem lehet végezni. A marketing tervet a fogyasztói magatartások vizsgálatával, fogyasztási szokások felmérésével kell alátámasztani, ezért az ilyen irányú kutatások kibővítésére törekednek a jövőben.
Az agrármarketingért felelős vezérigazgató-helyettes ismertette, idén több mint 700 millió forintot fordítanak majd kampányokra. Az idei évben a bormarketingre szánt kerettel azonos összeget fordítanak a dísznövények népszerűségének növelésére. Az antalyai kertészeti expo fél éven át tartó rendezvényén, a díszkertészet és dísznövény kultúrák legjavát bemutató seregszemlén ott lesznek a magyar díszkertészek kiváló termékei is a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatóság 700 négyzetméteres Magyar Kertjében.

                                    Fotó a konferenciáról
  Tervezett marketing keret 2016
   

 


Ajánlja a cikket ismerősének | Nyomtatható verzió | Cikk tetejére

Az oldalon szereplő információk, képek és publikációk szerzői jogvédelem alatt állnak.
Minimum felbontás: 1024 x 768 | Grafika és kivitelezés: Civertan Grafikai Stúdió