Városi Sorfák Jegyzéke »»

Az Alföldi Faiskolások Egyesületének januári konferenciáján Lukács Zoltán (Magyar Faápolók Egyesülete  elnöke) a közelmúltban megjelent Közterületi Sorfák Jegyzékét mutatta be
Legfrissebb bejegyzések:
2017-06-15
Szaporítóanyag és Fajtabemutató | részletek
Szeretettel várjuk a Flora Hungaria Nagybani Virágpiac területén immár hetedik alkalommal megrendezésre kerülő Szaporítóanyag- és Fajtabemutatóra, melyet ebben az évben háttéripari kisérőrendezvény...
2017-06-11
Dísznövénykiállítások Erdélyben | részletek
Székelyudvarhely és Kézdivásárhely után Marosvásárhely is becsatlakozott a népszerű tavaszi dísznövény-kiállításnak helyszínt adók körébe. A Sapientia Erdélyi Magyar Tudományegyetem Marosvásárhelyi...
2017-06-11
A zöldfelület-gazdálkodás jövője | részletek
A NAK Országos Kertészeti Osztály Dísznövény Alosztálya legutóbbi ülésén (2017. május 17-én.), melyet a FŐKERT Nonprofit Zrt-vel közösen szervezett a Margitszigeten, a zöldfelület gazdálkodás...

700 millió forint kampányokra

A Magyar Tudományos Akadémián közelmúltban rendezett Közösségi Agrármarketing Konferencián Lipcsey György ismertette az Agrármarketing Vezérigazgatóság következő három évre (2016-2018) szóló marketingtervét. Elmondta az Agrármarketing Kódexet aláíró szakmai szervezetek marketing tevékenység iránti igényét konzultáció során mérték föl, annak érdekében, hogy piacra jutásuk erőteljesebb legyen, és termékeik nagyobb népszerűségre tehessenek szert a jövőben.
Az új Nemzeti Agrármarketing Program (NAP) is ennek eredményeként született meg. További feladatuk a döntéshozók elé tárni az adott területek fontosságát, a többlet forrás és együttműködés szükségességének indokát. A programtervezetet az illetékes minisztériumok véleményezik majd, ez után fogadhatják el az ernyőkampány jellegű, konkrétan végrehajtható, egymásra épülő folyamatos feladatokat tartalmazó koncepciót.
Előadásában Lipcsey György hangsúlyozta, hatékony marketing tevékenységet megfelelő kutatás, tervezés nélkül nem lehet végezni. A marketing tervet a fogyasztói magatartások vizsgálatával, fogyasztási szokások felmérésével kell alátámasztani, ezért az ilyen irányú kutatások kibővítésére törekednek a jövőben.
Az agrármarketingért felelős vezérigazgató-helyettes ismertette, idén több mint 700 millió forintot fordítanak majd kampányokra. Az idei évben a bormarketingre szánt kerettel azonos összeget fordítanak a dísznövények népszerűségének növelésére. Az antalyai kertészeti expo fél éven át tartó rendezvényén, a díszkertészet és dísznövény kultúrák legjavát bemutató seregszemlén ott lesznek a magyar díszkertészek kiváló termékei is a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatóság 700 négyzetméteres Magyar Kertjében.

                                    Fotó a konferenciáról
  Tervezett marketing keret 2016
   

 


Ajánlja a cikket ismerősének | Nyomtatható verzió | Cikk tetejére

Az oldalon szereplő információk, képek és publikációk szerzői jogvédelem alatt állnak.
Minimum felbontás: 1024 x 768 | Grafika és kivitelezés: Civertan Grafikai Stúdió