Városi Sorfák Jegyzéke »»

Az Alföldi Faiskolások Egyesületének januári konferenciáján Lukács Zoltán (Magyar Faápolók Egyesülete  elnöke) a közelmúltban megjelent Közterületi Sorfák Jegyzékét mutatta be
Legfrissebb bejegyzések:
2017-10-16
Az élet fája | részletek
Bezárta kapuit a kazah fővárosban, Asztanában megrendezett energetikai szak-világkiállítás, amelyen hazánk is részt vett. A több mint 400 négyzetméteres magyar pavilonban a nap energiáját...
2017-10-16
Könyvtári esték, Dr. Hrotkó Károly | részletek
2017. október 18-án kerül sor a  SZIE Entz Ferenc Könyvtár és Levéltár, a SZIE KETK Dísznövlbytermesztési és Dendrológiai Tanszék és a Garden Kft. által  közösen szervezett Kertek, földi egek c ...
2017-10-09
Őszi Kertészeti Napok | részletek
Szent István Egyetem Kertészettudományi Karának Dísznövénytermesztési és Dendrológiai Tanszéke, a Virágkötők, Virágkereskedő Vállalkozók Magyarországi Szakmai Egyesülete, valamint a Magyar...




NAP konzultáció

A körvonalazódni látszik a Nemzeti Agrármarketing Program (NAP) derült ki, az AMC által, a programmal kapcsolatban szervezett véleményezési és konzultációs folyamat nyitó eseményén.
A Közösségi Agrármarketing Kódex aláíróitól beérkezett célok, tervek, stratégiák földolgozása megtörtént, jelenleg a folyamatos finanszírozás és a feladatellátás részleteinek kidolgozása folyik. Lipcsey György Imre az Agrármarketing Centrum Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója ismertette a három éves 2017-2020 időszakra tervezett program stratégiai irányait, fő prioritásait, előtérbe helyezett célkitűzéseit, eszközrendszerét, forrástérképét, az AMC koordináló, végrehajtó szerepét.
Hangsúlyozta, a kilenc kiemelt termékpálya esetében, - melybe a dísznövény is beletartozik a hús, tej, bio, zöldség-gyümölcs, hal, méz, égetett szesz, gabona mellett - a hazai fogyasztás-, és az export ösztönzése, valamint a védjegyek ismertségének növelése a legfőbb feladat. Ehhez szükség van az adott termékpályák egységes arculatának, azonosítható üzenetének kialakítására, a célpiac meghatározására, célzott kommunikációra. Az utánkövetés fontosságára külön is fölhívta a figyelmet.
A NAP célja a hazai és a nemzetközi téren folyó, végrehajtható programokat tartalmazó eredményes agrárpromóciós tevékenység. Különféle termékpálya kampányokkal, fejlesztésekkel, integrált marketing kommunikációval, szemléletalakító kampányokkal továbbá a közösségi marketing bevonásával.  Kiállítások, rendezvények, üzletember találkozók szervezésével, média-, és online megjelenésekkel, kiadványok készítésével, kóstoltatással, a megkülönböztető védjegyek, hungarikumok megismertetésével.
Az eseményen részt vevő Feldmann Zsolt helyettes államtitkár arra figyelmeztette a jelen lévőket, hogy az agrármarketingre ne piaci válságkezelőként, sokkal inkább a kül-, és belpiaci hullámzásokat kiegyenlítő eszközként tekintsenek.  Ennek megfelelően határozzák meg az irányokat, hogy a majdan megnyíló források az aktivitás tényleges eszközeivé válhassanak.


Ajánlja a cikket ismerősének | Nyomtatható verzió | Cikk tetejére

Az oldalon szereplő információk, képek és publikációk szerzői jogvédelem alatt állnak.
Minimum felbontás: 1024 x 768 | Grafika és kivitelezés: Civertan Grafikai Stúdió