Városi Sorfák Jegyzéke »»

Az Alföldi Faiskolások Egyesületének januári konferenciáján Lukács Zoltán (Magyar Faápolók Egyesülete  elnöke) a közelmúltban megjelent Közterületi Sorfák Jegyzékét mutatta be
Legfrissebb bejegyzések:
2017-11-30
Szavazóképes, köztestületi tagokkal a kamarai munkában | részletek
A Magyar Díszkertészek Szövetsége országjáró rendezvénysorozatának hódmezővásárhelyi programja a dísznövény ágazat gazdasági kérdéseivel és a növényvédelem kihívásaival foglalkozott. Orlóci...
2017-11-27
Szakmai Konferencia | részletek
  A Magyar Díszkertészek Szövetsége és a Magyar Díszfaiskolások Egyesülete tisztelettel meghívja "A dísznövény ágazat gazdasági kérdései, a dísznövényvédelem kihívásai, válaszok és...
2017-11-14
Szakmai konferencia: A dísznövény ágazat gazdasági kérdései, a dísznövényvédelem kihívásai, válaszok és megoldások címmel | részletek
A Magyar Díszkertészek Szövetsége „A dísznövény ágazat gazdasági kérdései, a dísznövényvédelem kihívásai, válaszok és megoldások” címmel szakmai konferenciát tart Hódmezővásárhelyen,...




Agrármarketing stratégia

Új, hároméves agrármarketing-stratégiát dolgozott ki a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Centruma. Ennek keretében elkészült a Közösségi Agrármarketing Kódex tervezete, amelynek szakmai egyeztetése, a termékpályákat képviselő szakmai szervezetekkel – beleértve a Magyar Díszkertészek Szövetségét is-, termelői csoportokkal a közelmúltban megkezdődött.
A partnerekkel való együttműködés célja: a hatékonyabb közösségi agrármarketing kidolgozása; a korszerű marketing eszközök és módszerek eredményes alkalmazása; a kis-és közepes agrár-, és élelmiszeripari vállalkozások piacra jutásának az elősegítése; a magyar földben és kiváló éghajlati adottságok mellett nevelkedett, tradicionális termesztési tapasztalatok felhasználásával előállított magyar termékek hazai és külföldi fogyasztásának  bővítése; fontos termékek megismertetése; a turisztikai marketing és az agrármarketing összehangolása; bizalom építés a hazai termékek valamint Magyarország iránt külföldön és belföldön; termékpályák népszerűsítése, szezonálisan időzített „év terméke” kampánnyal.
Kódex tervezetét megvitató első megbeszélésen, Orlóci László megjegyezte a Magyar Díszkertészek Szövetségének kialakult marketing elképzelése van a jövőt illetően, ám megvalósításához nélkülözhetetlen lépésekre és támogatásra van szüksége.
A kódex tervezettel kapcsolatos őszig tartó konzultációs sorozat feladata lesz kidolgozni a szakmai szervezetek és az érintett állami szféra közös érdekminimumát az agrármarketinggel kapcsolatban.

Ajánlja a cikket ismerősének | Nyomtatható verzió | Cikk tetejére

Az oldalon szereplő információk, képek és publikációk szerzői jogvédelem alatt állnak.
Minimum felbontás: 1024 x 768 | Grafika és kivitelezés: Civertan Grafikai Stúdió