Díszkertész ágazat »»

A díszkertész- ágazat a dísznövény-termesztők valamint a díszkertészeti és zöldfelületi szolgáltatást végzők ágazata.  Mind a termékek, mind a szolgáltatások közszükségletet elégítenek ki.
Legfrissebb bejegyzések:
2017-11-30
Szavazóképes, köztestületi tagokkal a kamarai munkában | részletek
A Magyar Díszkertészek Szövetsége országjáró rendezvénysorozatának hódmezővásárhelyi programja a dísznövény ágazat gazdasági kérdéseivel és a növényvédelem kihívásaival foglalkozott. Orlóci...
2017-11-27
Szakmai Konferencia | részletek
  A Magyar Díszkertészek Szövetsége és a Magyar Díszfaiskolások Egyesülete tisztelettel meghívja "A dísznövény ágazat gazdasági kérdései, a dísznövényvédelem kihívásai, válaszok és...
2017-11-14
Szakmai konferencia: A dísznövény ágazat gazdasági kérdései, a dísznövényvédelem kihívásai, válaszok és megoldások címmel | részletek
A Magyar Díszkertészek Szövetsége „A dísznövény ágazat gazdasági kérdései, a dísznövényvédelem kihívásai, válaszok és megoldások” címmel szakmai konferenciát tart Hódmezővásárhelyen,...




NAP konzultáció

A körvonalazódni látszik a Nemzeti Agrármarketing Program (NAP) derült ki, az AMC által, a programmal kapcsolatban szervezett véleményezési és konzultációs folyamat nyitó eseményén.
A Közösségi Agrármarketing Kódex aláíróitól beérkezett célok, tervek, stratégiák földolgozása megtörtént, jelenleg a folyamatos finanszírozás és a feladatellátás részleteinek kidolgozása folyik. Lipcsey György Imre az Agrármarketing Centrum Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója ismertette a három éves 2017-2020 időszakra tervezett program stratégiai irányait, fő prioritásait, előtérbe helyezett célkitűzéseit, eszközrendszerét, forrástérképét, az AMC koordináló, végrehajtó szerepét.
Hangsúlyozta, a kilenc kiemelt termékpálya esetében, - melybe a dísznövény is beletartozik a hús, tej, bio, zöldség-gyümölcs, hal, méz, égetett szesz, gabona mellett - a hazai fogyasztás-, és az export ösztönzése, valamint a védjegyek ismertségének növelése a legfőbb feladat. Ehhez szükség van az adott termékpályák egységes arculatának, azonosítható üzenetének kialakítására, a célpiac meghatározására, célzott kommunikációra. Az utánkövetés fontosságára külön is fölhívta a figyelmet.
A NAP célja a hazai és a nemzetközi téren folyó, végrehajtható programokat tartalmazó eredményes agrárpromóciós tevékenység. Különféle termékpálya kampányokkal, fejlesztésekkel, integrált marketing kommunikációval, szemléletalakító kampányokkal továbbá a közösségi marketing bevonásával.  Kiállítások, rendezvények, üzletember találkozók szervezésével, média-, és online megjelenésekkel, kiadványok készítésével, kóstoltatással, a megkülönböztető védjegyek, hungarikumok megismertetésével.
Az eseményen részt vevő Feldmann Zsolt helyettes államtitkár arra figyelmeztette a jelen lévőket, hogy az agrármarketingre ne piaci válságkezelőként, sokkal inkább a kül-, és belpiaci hullámzásokat kiegyenlítő eszközként tekintsenek.  Ennek megfelelően határozzák meg az irányokat, hogy a majdan megnyíló források az aktivitás tényleges eszközeivé válhassanak.


Ajánlja a cikket ismerősének | Nyomtatható verzió | Cikk tetejére

Az oldalon szereplő információk, képek és publikációk szerzői jogvédelem alatt állnak.
Minimum felbontás: 1024 x 768 | Grafika és kivitelezés: Civertan Grafikai Stúdió