Díszkertész ágazat »»

A díszkertész- ágazat a dísznövény-termesztők valamint a díszkertészeti és zöldfelületi szolgáltatást végzők ágazata.  Mind a termékek, mind a szolgáltatások közszükségletet elégítenek ki.
Legfrissebb bejegyzések:
2017-11-30
Szavazóképes, köztestületi tagokkal a kamarai munkában | részletek
A Magyar Díszkertészek Szövetsége országjáró rendezvénysorozatának hódmezővásárhelyi programja a dísznövény ágazat gazdasági kérdéseivel és a növényvédelem kihívásaival foglalkozott. Orlóci...
2017-11-27
Szakmai Konferencia | részletek
  A Magyar Díszkertészek Szövetsége és a Magyar Díszfaiskolások Egyesülete tisztelettel meghívja "A dísznövény ágazat gazdasági kérdései, a dísznövényvédelem kihívásai, válaszok és...
2017-11-14
Szakmai konferencia: A dísznövény ágazat gazdasági kérdései, a dísznövényvédelem kihívásai, válaszok és megoldások címmel | részletek
A Magyar Díszkertészek Szövetsége „A dísznövény ágazat gazdasági kérdései, a dísznövényvédelem kihívásai, válaszok és megoldások” címmel szakmai konferenciát tart Hódmezővásárhelyen,...




Közösségi Agrármarketing Kódex

Magyar Reklámetikai Kódex áttekintése
A készülő Közösségi Agrármarketing Kódex-el kapcsolatos szakmai konzultációsorozat legutóbbi ülésén a reklámszabályok, a tisztességes piaci magatartás és a tisztességes verseny témáival foglalkozott. Sor került a hazai reklámszakma szervezetei által jóváhagyott és 2015. június 30-tól hatályos Magyar Reklámetikai Kódex áttekintésére.
A magyar Reklámszövetség már 1981-ben létrehozta az első kódexét, amelynek alapját az 1939-ben megalkotott nemzetközi reklámetikai kódex képezte, és amelyet a világ vezető reklám szakemberei azóta is 5 évente áttekintenek. 
A magyar kódex is többször átdolgozásra került, amelyet többek között az Európai Unióhoz való csatlakozással vállat jogharmonizációs kötelezettség, az alkalmazása során szerzett gyakorlati tapasztalatok valamint a változó társadalmi környezet tett indokolttá.
A nemrég aláírt és 2015 nyarától életbe lépő Reklámetikai Kódex a 2009-től alkalmazott magatartási szabályok gyűjteményét váltja fel. Az átdolgozását hosszú egyeztető folyamat előzte meg, ebben fontos kritériumként szerepelt annak a szándéka, hogy a szakma maga állítsa föl a saját sztenderdjét, korszerűsítse és hozza összhangba az irányadó nemzetközi szabványokkal.
A hazánkban reklámtevékenységet folytatók számára szakmai-etikai normagyűjteményként szolgáljon. Legyen alapja a felelős kommunikációnak, előírásai legyenek számon kérhetők.
Panasz esetén a fogyasztók vagy a versenytársak a Reklámetikai Bizottság felé bejelentést tehetnek.
A kódexben rögzített értékek, a közös magyar termékkategóriák, a közös márkák, a magyar imázs kommunikációjával kapcsolatban is elfogadhatók. Bizonyos passzusai az Agrármarketing Kódexbe beemelhetők. Kidolgozása folyamatban van.


Ajánlja a cikket ismerősének | Nyomtatható verzió | Cikk tetejére

Az oldalon szereplő információk, képek és publikációk szerzői jogvédelem alatt állnak.
Minimum felbontás: 1024 x 768 | Grafika és kivitelezés: Civertan Grafikai Stúdió